جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Fri 3 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
گزارش ویژه سه شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۴:۵۲:۴۳

مشتریان نفت ایران زیاد شدند
صف اروپایی‎ها برای خرید نفت ایران

باشگاه خبری فراساحل: معاون امور بین‎الملل و بازرگانی وزیر نفت درباره صادرات نفت ایران، گفت: مشتریان زیادی از  اروپا و آسیا برای خرید نفت ایران صف کشیده‎اند و بسیاری از مشتری‎های قدیمی که در زمان تحریم خرید نفت از کشورمان را متوقف کرده بودند، اکنون بازگشته‎اند. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از مارین تایمز، امیرحسین زمانی‎نیا به بازگشت نفت ایران به بازار اروپا اشاره کرد و افزود: شرکت‎های اروپایی مانند توتال فرانسه و هلنیک یونان و شمار دیگری از شرکت‎های اروپایی، خرید نفت از ایران را آغاز کرده‌اند.


معاون امور بین الملل و بازرگانی وزیر نفت با بیان اینکه نفت ایران اکنون بدون مشتری نیست، اضافه کرد: به هر میزانی که ایران نفت تولید می‎کند، برای آن مشتری وجود دارد. در دوران تحریم، میزان صادرات نفت ایران به یک میلیون بشکه در روز محدود و حجم تولید روزانه نیز 2.8 میلیون بشکه شده بود. اما پس از رفع تحریم‎ها از دی ماه سال گذشته، روند افزایش تولید و صادرات آغاز شد به گونه‎ای میزان تولید به مرز 3.8 میلیون بشکه رسیده و حجم صادرات نیز به 2.1 میلیون در روز افزایش یافته است. رکن‎الدین جوادی مدیرعامل شرکت ملی نفت گفته است: اروپایی‎ها میزان خرید نفت را افزایش داده و پیش‎بینی می‎شود تا پایان اردیبهشت ماه میزان صادرات به این قاره، به 600 هزار بشکه در روز افزایش یابد.



  کد خبر : 1683
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :